豸苗口即

God Knows I Tried - Lana Del Rey

整首歌都好踢街啊————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————




I've got nothing much to live for
自从我变得声名显赫
Ever since I found my fame
生命的意义也就此湮灭

God knows I live
可上帝知道我活着
God knows I died
上帝知道我会死去
God knows I loved
上帝洞悉了我的爱情
God knows I lied
上帝看穿了我的谎言
God knows I begged
上帝知道我还活着
Begged, borrowed and cried
我虔诚祈求,不告自取,低声哭泣

God knows I lost
上帝知道我终将失败
God gave me life
上帝却赋予我漫长的生命
God knows I tried
上帝知道,我尽力了
God knows I tried
他知道我尽力了
God knows I tried
他知道我曾苦苦挣扎
God knows I tried
上帝作证,我已经尽力了

So let there be light
上帝说要有光
Light up my life
那光芒照亮我的生命

评论(1)

热度(65)